søndag den 11. oktober 2015

Flipped Learning og STREAM

Så har jeg fået lavet mine sider omkring STREAM og Flipped Learning.


Flipped Classroom er en af de byggesten STREAM kontrueret på.


Jeg har netop afsluttet mit fjerde forløb, hvor jeg har flippet min undevisning, men jeg er stadig kun på vej. Der er mange ting, der stadig skal arbejdes på. Jeg har efterhånden styr på at producere og finde videoer, haft fokus på læringsmål, før- og efter test - som en form for feedback til både mig og de studerende og har arbejdet med at tilføje lavtaksonomiske aktiviteter i out-of-class cyklussen. Disse områder vil jeg stadig have fokus og arbejde på, men mit næste forløb vil jeg have særlig fokus på den tredje læringssti, som kunne være en måde at give  hjælp til svage studerende og støtte op om usikre men dygtige studerende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar