lørdag den 3. oktober 2015

Hello world!

I denne lille del af verden vil jeg dele og reflektere over mine erfaringer med ikt.

Jeg vil have fokus på flipped learning, da jeg gennem det sidste års tid været igang med at flippe min undervisning, og kan se mange fordele ved at gøre det. Jeg vil i den forbindelse også beskæftige mig med STREAM - en pædagogisk model til at flippe - benyttet og udviklet af Center for Scienceuddannelser på AU.

Jeg vil desuden reflektere over det at være studerende.

3 kommentarer:

  1. Hej Anita
    Det lyder spændende med din planer med denne blog. Jeg har selv arbejdet en del med flipped learning og det "flippede PLC" og ser frem til at læse mere om dine erfaringer og brugen af STEAM-modellen.
    Vh. Anja

    SvarSlet
  2. Du har også fanget min interesse. Jeg synes nemlig bloggen er et perfekt sted til at opbevare alle sine "flippede" videoer. Det kunne være fantastisk at få lavet et arkiv. STEAM kender jeg ikke meget til, så det bliver spændende at høre mere om den model.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig også til at følge din blog og blive klogere på flipped classroom. Jeg har selv netop i dag for første gang lavet en lille video i Camstasia :-) Hverken avanceret eller flot, men funktionel nok.

    SvarSlet